torsdag 6 maj 2021

Tråkväder och tips på citrusdoftande hudvård

Samarbete med Rosenserien



Vilket himla tråkväder det är alltså.... 
Fick tända upp lite ljus på lunchen för att pigga upp mig. Det känns som rena rama hösten med regn och rusk utanför fönstren.



Jag vill ju vara ute och jag vill plantera ut mina dahlior och luktärter som står lite här och var just nu. Både inne i huset och ute i orangeriet. Här står en liten samling inne i ena gästrummet och bara väntar på varmare väder. En blandning av både nya och gamla sorter. Som synes har de kommit lite olika långt. 
En del börjar bli riktigt stora och buskiga nu medan andra kämpar på.



Något som piggar upp är ju härliga hudvårdsprodukter och jag måste tipsa om denna underbara serie från Rosenserien. De doftar helt magiskt av citrus och är så där superfräscha.

Vill du prova så ange min kod SANDBLOMMAN20 så får du 20% rabatt!



Tips: Börja med att peela kroppen i duschen med Body Scrub, fortsätt att tvätta med Schampo (kan användas både på kroppen och håret). Torka kroppen och smörj sedan in med den ljuvliga Body Cream. Svep in dig i en morgonrock och tänd doftljuset som också finns hos Rosenserien. Mmmmmm.

Nu gör vi det bästa av den här dagen!
Kram M 




Inga kommentarer: