tisdag 11 maj 2021

Nu flyttar vi ut och tips på fin duk

Inlägget innehåller annonslänkar




Nu flyttar vi ut!
Äntligen - igår kom värmen vi väntat så länge på. Helt plötsligt var vindarna ljumma. Solen sken och torkade upp allt som blivit blött av allt regnande senaste tiden.

Jag gjorde en dukning på terassen som jag hoppas kan inspirera!



Utgångspunkten var den nya fina duken "Pimpernell" från LaLiving. 
Den perfekta beige nyansen med mönster inspirerat av William Morris. 
Visst blir det fint att duka med riktig duk även utomhus. Denna är perfekt till det - skrynklar inte och är lätt att tvätta.



Älskar verkligen det här mönstret. Duken finns i fler olika färgställningar.
Och nu det bästa: Jag har fixat en rabattkod till er! SANDBLOMMAN10 ger dig 10% rabatt på ett köp hos LaLiving. Där hittar man massor av hemtextil och inredning. Massor av produkter som andas både gårdsromantik, lantligt och lyxigt. Helt enkelt en skön blandning.






Som jag ser fram emot många måltider här på terassen i sommar.
Igår grillade vi högrevsburgare och satt ute och åt. Så så mysigt!


Många som frågar om klänningen och den är helt underbar. Finns här och här.

Nu ska jag ta och jobba klart så att jag kan gå ut och se om jag kan få ner luktärterna i jorden.

Kram M


Inga kommentarer: