fredag 30 april 2021

Romantisk dukning och vacker bukett




En somrig dukning jag gjorde i vår lilla pergola härom dagen när vädret var så där underbart.
Jag hade fått hem ett fantastiskt blombud från Blomverket och då passade jag på att duka upp med buketten som pricken över i.

Blomverket levererar blommor i en lyxig blombox direkt hem till dörren och du kan välja mellan olika storlekar på buketterna och välja om du vill starta en prenumeration eller bara klicka hem en bukett en gång. Det här är de mest ljuvliga buketter man kan tänka sig och jag är i alla fall helt såld!

Vill ni också prova så kan ni ange koden SANDBLOMMAN så får ni 15% rabatt på ert köp.
Jag säger bara - GÖR DET!



Fladdrande tunna gardiner och en vit duk gör detta till en somrig och romantisk dukning. Nu ska det bara bli lite varmare och grönare runt omkring också så blir det ännu mer perfekt.

Somrigt porslin passar ju till och jag dukade med vår Mon Amie servis.
Såg att det var superbra rabatt på Mon Amie här om ni är sugna.
En riktig klassiker som är så himla fin tycker jag.



Jag hängde också upp min snäckskalslampa dagen till ära. Den brukar annars hänga i den andra pergolan men tyckte den passade så bra till dukningen. Den där är mitt bästa loppisfynd! 





Valborg idag och jag tror inte vädret tillåter att sitta i pergolan och äta så just nu står buketten på soffbordet och sprider glädje istället. Jag hoppas i alla fall på att kunna vara ute en del i helgen. Ta långpromenader och fixa i trädgården. Det blir en hemmahelg som vanligt i dessa tider. Vi kämpar på och håller ut och håller avstånd. Lite till. Lite till.



Jag önskar er alla en riktigt fin Valborg!
Kram M 


Inga kommentarer: