måndag 26 april 2021

Ett ögonfransserum som verkligen fungerar

Samarbete med Swiss Clinic




Hoppas er vecka startat bra! Idag tänkte jag ni skulle få ett supertips av mig.
Jag har använt detta ögonfransserum från Swiss Clinic i flera omgångar och jag är så himla nöjd med resultatet så jag måste dela med mig av detta. För det funkar verkligen!


Swiss Clinic har så bra produkter och min kod med 20% rabatt funkar på HELA sortimentet!



Jag fick tips om detta serum första gången av en bekant som sa att det verkligen fungerade på henne så jag ville absolut prova och jag blev jättenöjd. Den gången var mina fransar i dåligt skick och jag hade både tappat och brutit fransar på båda ögonen. Sådant händer och kan bero på stress, sjukdom, hormonförändringar och att man haft ögonfransförlängning. Efter några veckor var mina fransar både längre och tätare så nu kör jag detta ett par gånger om året.

Varje kväll penslar man på det transparenta serumet som en eyeliner. Man kan använda det både uppe och nere men jag har bara använt mitt på de övre fransarna. Serumet är dermatologiskt testat och har en kraftfull men snäll sammansättning av ingredienser och man märker inte alls av att ha det på under natten.


Det är ju så mycket roligare att måla ögonen när fransarna är fina tycker jag.
Blicken blir piggare och man känner sig så mycket fräschare.

Kram M 



Inga kommentarer: