fredag 23 april 2021

Ett så fint halsband och en ljuvlig sommarklänning

Inlägget innehåller annonslänkar




Hej fredag! Hur snabbt gick inte den här veckan då?
Idag vill jag tipsa om ett superfint halsband och en söt klänning som jag tror ni kommer att gilla.



I samarbete med Mittstavhalsband fick jag hem detta fina halsband där man kan välja sin egen text.
Jag valde AMORE för det är ett så vackert ord. Ett ord som betyder något speciellt för mig av en speciell anledning. Som sagt, man kan välja precis vilken text man vill och även gravera på flera av sidorna av halsbandet. Det fina är att 20 kr för varje sålt halsband går till insamlingen av Min Stora Dag.

Med min kod SANDBLOMMAN får ni dessutom 20% rabatt denna vecka.



Halsbandet är i stainless steel och går att få i färgerna silver, guld och roséguld. 
Kedjan är 46 cm och själva hänget 3,5 cm. 



En ny favorit i garderoben är denna mjuka klänning med snyggt fall. Älskar mönstret också.
Jag har storlek 36.



Passa på innan den tar slut är mitt heta tips. Finns även i fler mönster.

Happy Friday!
Kram M




Inga kommentarer: