söndag 25 april 2021

Smart vinkylare och skogen full av vitsippor



Lite guldkant på tillvaron får man unna sig till helgen eller vad säger ni?

Igår gjorde vi små löjromsblinier och till det drack vi lite gott bubbel. 
Jag hade fått en så fin vinkylare från 2you.se med vårt namn på så den var man ju tvungen att testa.



Vinkylaren har ett geléskikt som man tar ur och stoppar i frysen tills det är dags att kyla vinet. 
Perfekt att ta med sig ut i trädgården eller på picknicken också så kylaren är vikbar och lätt att ta med sig.



En riktigt trevlig present tycker jag. 2you.se har massor av andra roliga personliga presenter också så jag kan varmt rekommendera er att kika in där. Har fått en rabattkod att dela med mig också: SANDBLOMMAN10 ger er 10% rabatt på hela sortimentet inkl personligt tryck. Gäller tom 30/4 20121.



Vi tog en härlig promenad i skogen både igår och idag. Så vackert med alla vitsippor (och blåsippor) som blommar nu och solens strålar värmde gott.



Som en matta av vitsippor - man blir helt lycklig!



Grilltider och ramsolökstider. Igår grillade vi ryggbiff som vi skar i tunna skivor och la på en bädd av halloumisallad och så gjorde jag en superenkel och god ramslökssås till. Recept här.

Ha nu en sken söndag vänner!
Kram M


Inga kommentarer: