måndag 2 december 2019

Snöblomman på plats

Inlägget innehåller annonslänkar






Hej hej bloggvänner! Jag lovade ju att visa andra sidan av vardagsrummet där jag hängt upp stjärnornas stjärna i de båda fönstren. Inget mindre än den magiska Snöblomman. 



Julstjärnor kan ju vara något av det mest svårfotade som finns. Det går liksom inte att fånga det där vackra skenet på bild. Antingen är det för mörkt eller för ljust. Men jag kan lova att det här är den mest magiska pappersstjärna jag skådat. Så utsökt och välgjord och jag förstår verkligen varför den blivit en sådan makalös succé. 

I fjol var den slut överallt på ett litet kick men i år lyckades jag haffa två stycken på olika ställen men nu verkar de vara slut igen. Märket är ju Watt & Veke och de har flera stjärnor som är fantastiskt fina.
En annan jättefin är Istapp, 66 cm, och på kampanj här.


Ja lite så här ser det ut kring soffbordet just nu. Granen och snöbollen i form av ljuslyktor från Kähler har kommit fram som de alltid gör till advent (kampanj), i hyacintvaserna står vita hyacinter och i Ängen samsas vita tulpaner med lite tall. Enkelt och effektfullt att så vinterkänlsa i buketten.


De senaste dagarna har faktiskt berikat oss med sol och det har vi ju inte varit bortskämda med under november precis.... Den mest gråa månad jag varit med om på länge. 


Ser ni som väggfärg och gardiner skiftar färg beroende på ljuset som kommer in. Ibland kan det gå nästan mot blått och ibland mot mer silvergrått.



Sista dagen på den smått galna Black Week idag - kika gärna på mina senaste inlägg för ni kan fortfarande göra riktigt bra klipp. 

Ha en fortsatt fin måndag och bra start på veckan!
Kram M ❤


This post contains adlinks from Adviral



Kuvertväska / Armband / Mobilskal / Laddkabel / Halsband / Mobilhållare / Qi-laddare / Örhängen / Nagellack / Powerbank / Pumps / Klänning

Inga kommentarer: