torsdag 12 december 2019

Dörrkrans och rabatt på Smakbox

Inlägget innehåller annonslänkar






Välkommen hem till oss! 
Inte lätt att få till julstämningen med vädret som mest består av regn och blåst men i förrgår var det sol och då passade vi på att hänga upp julkransen jag fixade i helgen på ytterdörren.



Så där hänger den nu i all sin glans med de små skridskorna i mitten.



Och här står jag i köket med en gammal kristallskål fylld med härliga chokladpraliner från Lindt. Har bestämt mig för att inte stressa med julen i år och hinner jag inte göra något julgodis är det helt ok. Köpegodis går alldeles utmärkt det också. Tur man blir klokare med åren...



Dessa är en av mina favoriter när det kommer till choklad och fanns med i senaste månadsboxen från Smakbox. Det är alltid lika spännande att se vad boxen innehåller. Vem älskar inte paket liksom?



Decemberboxen heter HÖGTID och innehöll som namnet antyder massor av godsaker inför helgen.

Vill du också prova på Smakbox har jag ett kanonerbjudande till dig!
Med min kod SANDBLOMMAN får du nämligen 20% när du startar en prenumeration eller vill ge bort en box eller prenumeration i julklapp. Bra va!?





Kolla gärna in julkalendern nedan med nya erbjudanden varje dag!



Kram M ❤



Inga kommentarer: