söndag 8 december 2019

Rabatt på vackraste julkulorna och juldekoration

Inlägget innehåller annonslänkar








Hej hej och glad andra advent mina vänner! Kittlade till lite i magen i morse när jag tände ljus nummer två i adventsljusstaken - nu går det i rasande takt till jul minsann.

Måste börja fundera över gran och var den ska stå och hur den ska kläs osv. Det får nog bli till nästa helg vi åker och hugger oss en gran.


Jag bara måste tipsa er om att bästa Newport Home har 25% rabatt på all juldekoration, julgranskulor, kransar och julgranar till och med den 10/12. Uppge min kod NEWPORTJUL25  i kassan så dras rabatten av.


Alltså deras julgranskulor är helt makalöst vackra! Man vill ha typ allt! Så välgjorda och det blir en sådan rolig detalj att plocka fram år efter år. Brukar alltid köpa ett par nya extra fina kulor varje år, det är så mysigt. Älskar prasslet när man packar upp dem ur silkespappret.


Kulorna finns i massor av färger och med olika dekor på. Nu kan man verkligen passa på för 25% rabatt är riktigt bra tycker jag.


Ni måste ta en titt på all fin juldekoration och de välgjorda kransarna som man kan ta fram varje jul.

Ha en underbar söndag!
Kram M ❤



Inga kommentarer: