lördag 28 september 2019

Tipsar om kampanj på inredning

Inlägget innehåller annonslänkar




Frukost på sängen någon? Just nu skulle jag gärna hoppa in i den här bilden jag tog för ett tag sedan och ta en lång andra frukost i sängen :-) Dra ned persiennerna, luta mig tillbaka mot alla kuddarna, tända ljus och stanna där resten av dagen.


Men nu var det inte frukosten som var i fokus utan jag vill passa på att tipsa er om att spegeln över sängen som ni gillar så mycket är på kampanj här just nu. 




Spegeln är riktigt maffig med sina 80 cm i diameter och en tung järnram i antikguld. Älskar hur saker och ting speglas och gör att rummet känns större.



Jag får också massor av frågor om det mönstrade kuddfodralet i senapsgult och grått och även detta är på kampanj just nu - hela 41% rabatt - himla bra va!? Snygg att styla med enfärgade kuddar i senap eller grått eller bara som en egen färgklick i soffan eller på sängen.


Kram M ❤





Inga kommentarer: