onsdag 11 september 2019

Höstpiffad trädgårdssoffa och rabatt på Smakbox

Inlägget innehåller annonslänkar




En plats för tankar och reflektion. Har du någon sådan? Den murade soffan intill väggen på vår terass är en sådan för mig. Med kuddar och plädar kan man sitta här nästan året runt. Just att soffan är byggd intill väggen gör att det alltid är lite extra varmt och vindstilla där. Här sitter jag gott och låter tankarna flyga fritt. Högt som lågt. 

Här har platsen fått lite höstkänsla med kuddar i varma toner som jag hittade på HM Home. 



Här sitter jag idag och tar en paus mellan jobben och tar små klunkar av min nya favorit - nämligen ett iste med smak av Lemon/Lemongrass. Den fanns med i senaste Smakboxen som för övrigt var fylld av roliga nyheter för alla som älskar mat och dryck.

Har du hört talas om Smakbox? En rolig prenumeration för dig som gillar mat och är sugen på att testa nya smaker. Varannan månad får man en fullmatad box med utvalda produkter och det bästa är att man kan välja mellan olika kategorier; Original, Balans, Måltid och Nyfiken.

Värdet på produkterna är mellan 350-450 kronor per box men du betalar bara 199 kr.

Nu har jag fått möjlighet att ge er ett riktigt bra erbjudande! Börja prenumerera nu och du får 20% rabatt (det blir alltså bara 149 kr) OCH dessutom får du kokboken "Zeinas Kitchen Recept från Mellanöstern" värde 199 kronor.

Du startar din prenumeration här och koden du ska använda för att utnyttja erbjudandet är SANDBLOMMAN. Erbjudandet gäller till och med den 26/9 2019.



En krämig och lättlagad pastarätt jag svängde ihop förra veckan är denna med bland annat kräftstjärtar, chili, vitlök och tomat. Receptet hittar du på min andra blogg Tildas Kök & Vin.

Ha en härlig mitt-i-veckan-dag!
Kram M ❤


Inga kommentarer: