söndag 8 september 2019

Jag ger er rabatt hos Ellos Home

Inlägg i samarbete med Ellos Home



Idag vill jag tipsa om mina favoriter hos Ellos som just nu har massor av rea på hemsortimentet inklusive nyheter, varumärken och möbler.

Med min rabattkod ”405441” får du dessutom ytterligare 5% rabatt på redan nedsatt pris!

Häng med här så ska jag visa er mina favoriter!






Det här är min absoluta favorit. En sammetskudde i den perfekta gula kulören och med fina fransar runtom. Ett måste i höst! Den här kommer gå åt som smör så tveka inte att shoppa den NU!



Nu går vi mot mörkare tider och det är dags att tänka på belysningen! 
Gillar den matta mässingsfinishen. Kanonbra pris hos Ellos också.



En annan kulör som är hetare än någosin i höst är den rostbruna. Den här sammetskudden tyckte jag var riktigt läcker. Tänk er den i soffan!



 I ett normaltstort rum behövs minst 5-7 ljuskällor. Tänk också på olika typer av belysning; allmänbelysning, stämningsbelysning, punktbelysning.




(Finns i massor av andra kulörer också)












Våra badrum går ju ofta i ganska kalla toner och med vatten-elementet som dominerar. Därför passar textilier i varma toner extra bra och skapar harmoni.
Tokbra pris med rabattkoden 405441 så passa på att uppdatera badrummet.


Passa på nu när det är kampanj och glöm inte koden 405441 som är giltig till och med den 10/9 2019.


Kram M ❤


Inga kommentarer: