tisdag 21 augusti 2018

Fina solcellslyktor till terass och balkong

Inlägget innehåller annonslänkar








Nu när kvällarna blir allt mörkare i en väldigt fart tänkte jag att jag skulle tipsa er om ett par jättefina solcells-lyktor som jag beställt hem. Perfekt för terassen eller balkongen.


De lyser så himla mysigt på kvällen och bildar ett häftigt mönster på golvet eller marken runt omkring. 

Jag tycker det var så fint med det mörka träet till det svarta och så ljusen som ser hur naturtrogna ut som helst men alltså är solcell som tankar ljus på dagen och lyser på kvällen och natten. 


Lyktorna finns i två olika storlekar och priset är 99 för den lilla och 199 för den stora. Ett riktigt klipp om ni frågar mig! 


Nej, nu måste jag jobba vidare här så jag kanske hinner ut och ta en powerwalk lite senare i eftermiddag!

Ha en fortsatt fin dag. Kram M <3





Inga kommentarer: