onsdag 15 augusti 2018

Nya dynor i tvättat lin

Inlägget innehåller annonslänkar








Efter ett par dagar med regn, kyla och blåst är tack och lov solen och värmen tillbaka igen! Vet att många längtar efter "höstmys" och varma koftor men jag är verkligen inte där än. Hösten är ju så lång ändå så sommaren får gärna stannar kvar ett bra tag till hos mig.

Den här veckan har jag börjat jobba igen efter den långa sköna semestern. Även om man som egenföretagare aldrig är helt ledig så har jag verkligen njutit och tagit ett långt sommarlov. Och eftersom jag jobbar mestadels hemifrån på mitt lilla kontor i gårdshuset kan jag fortsätta njuta av terassliv och trädgården mellan varven. En lunch ute, en kaffe i vilstolen, en siesta i pergolan.


Så igår var det dags att bära ut alla dynor och kuddar igen. En morgonrutin som jag bara älskar. Måste visa er de nya fina dynorna som vi beställt och fått hem. Vi hade tidigare vita dynor till vilstolarna men vitt är ju vitt och de hade blivit riktigt fula och det hade till och med gått hål i tyget.


Jag hittade alldeles underbart fina och sköna dynor i tvättat linne och med söta tofsar i hörnen. De är så där riktigt mjuka i tyget som bara tvättat linne är och dessutom ursköna och tjocka.


Vi behöll huvudkuddarna i vitt så det blev en skön mix av olika blå och vita nyanser. Jag är väldigt svag för blått och vitt på sommaren och tycker det är så snyggt till våra vita murar, de rostiga detaljerna och till markteglet.


Bästa stället att ligga och slappa på när det är varmt är här under bambutaket i pergolan.


De fina dynorna är 150*70 cm och finns i färgerna blått, beige och grått. Jag hittade dem HÄR.

Ha en alldeles underbar dag!
Kram M <3




This post contains adlinks from Adviral



"Du lever i mig" av Kajsa Grytt. / "Vaggvisa" av Leila Slimani. / "Styrkan" av Don Winslow. / "Systrarna" av Claire Douglas. / "Sally och Nazistligan" av Jan Bergman. / "Jag är din skugga" av Camilla Way. / "Se till mig som liten är" av Dag Öhrlund. / "De döda små" av Emma Flint.

Inga kommentarer: