tisdag 6 mars 2018

Solspegel, sideboard och en härlig vinterdag

Inlägget innehåller adlinks





Jag vet jag tjatar om ljuset men man blir ju bara så lycklig när ljuset och solen strömmar in genom fönstren igen! När det inte är beckmörkt och man måste ha tänt i hallen mitt på ljusa dagen som vi behövt alltför länge nu.

Ni är många som gillar sideboardet i marmor och solspegeln och jag får massor av frågor på var dessa är köpta, så here we go: Solspegel ByOn i mässing HÄR, sideboard Carrie i marmor/smide HÄR.

Idag vaknade vi upp till strålande solsken och jag var tvungen att knäppa en bild och sedan jämföra med hur det såg ut i somras. Åh, om några månader är vi där igen!



Jag har varit en sväng inom stan och hämtat paket samt skickat iväg ett paket med mattprover. Är ute efter en mjuk och gosig matta till vår walk-in-closet och tror jag hittat den rätta nu!

Det blev en snabblunch på macken och väl hemma var vädret så härligt så var tvungen att ta en sväng ner till havet igen! Man får passa på. Imorgon ska det visst bli snö igen och jag hade tid.





Men nu dags att jobba lite!
Kram M <3








Inga kommentarer: