onsdag 9 januari 2019

Sophistic Spirit - mina favoriter hos Jotex plus rabattkod

Inlägget innehåller annonslänkar för Jotex



Nu sneglar vi på våren och visst blir vi sugna på lite nytt! Hos Jotex hittar man nu massor av härliga vårnyheter i allt från möbler till belysning, textilier och inredningsdetaljer.

Just nu har Jotex en kampanj som heter "Spring Personalities" som visar fyra olika personligheter och inredningsstilar; Sophistic spirit, Botanic bold, Modern chic och Mix master.

Jag har den stora glädjen att kunna erbjuda er en exklusiv rabattkod hos Jotex som gäller till och med den 20 januari 2019. Använd koden SS19NEWS och ni får 20% rabatt*. Vad säger ni om det!?

* Kan inte kombineras med andra erbjudanden, rea eller rabatter. Endast en gång per kund.

Min personliga favorit av de fyra olika stilarna ovan är Sophistic spirit. Jag skrev ju ett inlägg tidigare i veckan om att naturtonerna är en stor trend i vår och jag har satt samman ett collage / moodboard på ett fiktivt vardagsrum med mina favoriter från denna kategori. En sofistikerad och elegant stil som vuxit fram ur det skandinaviskt minimalistiska.





















Vilken är din stil? Gå gärna in och titta på de andra stilarna hos Jotex.


Kram M <3


Inga kommentarer: