tisdag 29 januari 2019

Budget eller lyx

Inlägget innehåller annonslänkar





Tisdags sägs ju vara veckans längsta och tråkigaste dag och jag är benägen att hålla med. På måndagar brukar jag vara pepp för en ny vecka med nya utmaningar men sen kommer den långa tisdagen och helgen känns väldigt långt borta. Idag är jag extra tisdagstrött för inatt var det stört omöjligt att sova...  Somnade vid 3-tiden och sov oroligt några timmar.

Men tisdag om två veckor reser vi på semester till vårt älskade Sydafrika. Så DEN tisdagen ser jag verkligen fram emot. Gissa om jag längtar!?

Jag tycker det är kul att tipsa om lyx vs budget inom inredning då och då så här kommer ett sprillans nytt inlägg som handlar om just detta. Det är alltså inte några kopior det handlar om utan möbler och detaljer som inspirerats av originalet.

Ska vi kika lite?





Till höger bubbelvas från Bloomingville. Pris 389 kr (just nu 276 kr)




Till höger Lennox vas Ellos. Pris 299 kr (just nu 224 kr)






Till höger Ellos bord Jona. Pris 3.999 kr (just nu 2.999 kr)










Till höger Jotex soffbord Luigiane. Pris 4.999 kr.



Gillar ni detta? Är prisskillnaden rimlig? 

Bästa tisdagen till er!
Kram M <3


Inga kommentarer: