måndag 21 januari 2019

Hotellkuddar och ett exklusivt erbjudande till er

Inlägget innehåller annonslänkar



Ny vecka igen och jag sitter på mitt kontor och ser hur det snöar utanför fönstret. Ganska mysigt ändå. Radion står på i bakgrunden och jag har tänt ett ljus för stämningens skull.

Idag tänkte jag visa er en av våra födelsedagspresenter som jag är så himla glad över. Jag har länge önskat mig riktigt stora huvudkuddar, så kallade hotellkuddar, till sängen.


Och titta vad vi fick! Två riktigt stora kuddar - hela 100*70 cm - fyllda med mjukaste dun. Väldigt lyxiga. Det är så himla skönt med stora kuddar, speciellt när man ska ligga och läsa eller kanske till och med äta frukost i sängen.



Örngott till kuddarna hittade jag härhär, här



Något litet grönt på sängbordet gör så mycket för trivsamheten. Man tager vad man haver. Jag plockade in ett par rosmarinkvistar från trädgården. Ändå fantastiskt att kunna göra det mitt i vintern! De fina små vaserna från Cooee finns i massor av olika färger och storlekar. Älskar dessa! 


Vet ni, jag har fått äran att ge mina följare ett alldeles speciellt erbjudande från Newport Home! Med koden VIP10 får ni nämligen 10% på hela sortimentet förutom redan nedsatta priser. Newport Home är en av mina favoritbutiker och det finns så himla mycket fint där! Rekommenderar er att kika in och använda min kod som är giltig till och med den 31/8 2019.



Ha nu en riktigt fin start på veckan!
Kram M <3

Inga kommentarer: