onsdag 23 januari 2019

Rabattkod till alla hemmaodlare

Inlägget innehåller annonslänkar i samarbete med Odla


Idag strålar solen utanför mitt kontorsfönster. Himlen är knallblå och det gnistrar och glimmar i den lilla snön som finns kvar på marken. Tror bestämt att det får bli en promenad lite senare i eftermiddag när jag jobbat klart.

Jag kan ändå inte låta bli att drömma om varmare väder, vår och sommar, trädgårdstider... Just nu vill jag också fylla huset med gröna växter. i väntan på grönskan utanför. Och vad passade bättre än att jag fick möjlighet att ge er en suverän rabattkod hos Odla under några dagar!

Med min kod INFLUENCER15 får ni nämligen 15% på hela sortimentet (förutom växthus och gräsklippare) till och med den 25/1 2019.

Förutom alla gröna växter och fröer man kan handla finns ett stort utbud av trädgårdsprydnader, böcker, krukor, vattenkannor, belysning, redskap, kryddor, groddar - ja allt som en odlare kan tänkas vilja ha faktiskt!



Så jag rekommenderar er verkligen att kika in hos Odla nu när ni kan använda min rabattkod! Kom ihåg att den gäller alltså bara till på fredag den 25 januari!



Inga kommentarer: