söndag 27 januari 2019

Favoritljusstakarna och ljusen på kampanj och lite till

Inlägget innehåller annonslänkar




Hoppas att ni har en skön söndag mina vänner! Här har det snöat hela natten men nu har det övergått i regn... Så onödigt liksom. Det är bara slask och blask och blött och tråkigt.

En sådan dag man bara vill mysa inomhus i morgonrock och tända ljus och inte göra många knop. Jag tror det får bli en sådan dag och bara njuta av sitt hem som är nystädat och färska blommor på bordet. Vi lagade dessutom middag igår som även räcker till idag så inte ens det behöver man tänka på. Hjortfärsbiffar med Dijonsenapssås och jordärtskockspuré. Hur gott på en skala!?!


Jag vet att ni är många som frågar om de vackra ljusstakarna "Chiara di Luna" som vi har på matbordet och de kommer från HilkeIndesign. Just nu firar de 50k följare på Instagram och erbjuder 20% på allt i webshopen. Det finns så himla mycket fint hos Hilke så jag rekommenderar att kika in nu när det är rabatt. Den gäller för övrigt till den 29/1 2019.


Älskar vackra stearinljus som brinner vackert och även dessa kommer från Hilke. Finns i många olika färger. Denna heter "Lin" och är min favorit. Ni hittar de vackra ljusen här. Kostar lite mer än andra ljus men de är verkligen så fina och roligt att duka med när det är något lite extra. 


Och på tal om det där med att mysa runt i morgonrock. Jag klickade hem världens gosigaste morgonrock häromdagen. Det är verkligen den skönaste, mjukaste morgonrock jag haft och bara älskar leo-printet på den. Kanonpris dessutom! Morgonrocken finns här.


Så måste jag ju tipsa er om att Ellos har 30% på dyraste varan* - MEN bara idag! Ange koden 395705 när du checkar ut i kassan för att erhålla rabatten.

Jisses så mycket fint det har kommit in - kan verkligen rekommendera att ta en titt om ni är sugna på lite vårnytt!

Gäller nybeställning av kläder, skor, skönhet, accessoarer samt hem & inredning. Gäller ej möbler, kök & hushåll, elektronik/elektriska varor/tillbehör eller varor märkta med ”VINTAGE” samt "EXCLUSIVE". Kan inte kombineras med andra erbjudanden eller prissänkta varor.



För alla oss som älskar puderrosa toner - frossa här nedan!


This post contains adlinks from Adviral



1. Hårband / 2. Ögonskugga / 3. Stövlett / 4. Läppglans / 5. Nagellack / 6. Soft BH / 7. Sliptrosa / 8. Sovmask / 9. Silk scarf / 10. Set necessärer / 11. Soft BH / 12. Sliptrosa / 13. Armbandsur / 14. Poncho / 15. Stilettklackar / 16. Örhängen / 17. Kjol / 18. Hårklämma / 19. Solglasögon / 20. Stickad tröja med unik rygg

Inga kommentarer: