torsdag 6 oktober 2022

Stickade nyheter och rabattkod

Reklam för Chiquelle





Hösten är här på riktigt. Det kan vi väl vara överens om?
Jag har varit i grannbyn och köpt fina prydnadspumpor som jag ska piffa med. Typisk mysig höstaktivitet.

Härliga stickade plagg är favoriten denna årstid och idag tänkte jag tipsa om några av mina favoriter från Chiquelle. Mysiga tröjor, koftor och sköna leggings. 

Och så ska ni få en rabattkod såklart! SANDBLOMMAN20 ger er 20% rabatt på ett köp hos Chiquelle till och med söndag den 9/10 2022. 




Denna polo är så himla mysig kan ni tro! Mjuk och gosig och inte alltför varm.
Snygg slits i sidorna och lite vid ärm. Love it.




Dessa svarta leggings är supersköna och stretchiga.
Stort gilla på de fina knapparna på båda sidor framtill.
Perfekta till stora tröjor och långa koftor.




Den här offwhite tröjan med spetsmönster och snörning gillar jag också jättemycket.




Omlott-koftor är perfekta att ha över klänning, linne och tunnare tröjor.




Jag har omlott-koftan även i svart som synes på bilden.



Nu är jag hemma igen efter ett dygn i Malmö på inredningsevent på Slettvoll med bubbel och mingel. Sedan middag med sonen på supertrevliga Marie Antoinette.
Sov över på hotell och det kändes hur lyxigt som helst en vanlig onsdag.

Kram M







Inga kommentarer: