torsdag 13 oktober 2022

Bind en krans eller ljusring i höstens tecken







 Höstpiffandet håller i sig här hemma. I dagarna pysslade jag ihop den här kransen/ljusringen. 
Den ska hänga i det stora fönstret i vardagsrummet (se nedan hur det blev).




Jag fäste bara eukalyptus och hortensia på ringen med hjälp av blomstertråd. Enkelt men effektfullt. Och det är fejk eukalyptus. Jajamen! Eftersom ljusringen ska hänga i fönstret blir bladen fort blekta av solen är min erfarenhet och dessa ändrar inte färg och är väldigt verklighetstrogna. 





Men hortensian är äkta från trädgården :-)
Den blir fin torkad och håller sig i en evighet.



Tadaaaa - ljusringen/kransen uppe i fönstret i vardagsrummet.
Visst blev det bra!? Runda föremål blir ju som bekant väldigt fint som kontrast till fyrkantigt. 
Kontraster ni vet.

Fullt upp här med massa kampanjer och annat som ska fotas. 
Har så mycket i huvudet att jag känner mig helt snurrig.

Kram M


Inga kommentarer: