måndag 10 oktober 2022

En massagekrok för spända axlar och rygg




Samarbete med JobOut

Helgen rusade förbi och det är måndag igen. 
Dags att sätta sig framför datorn och ta itu med veckans projekt. 

Efter ett par timmar framför datorn känner jag mig ofta stel i nacke och rygg och det värker i musklerna. Arbetsställningen är ju inte alltid optimal heller även om jag försöker sitta och stå vid ett riktigt skrivbord så ofta jag kan men ibland varken funkar det eller tiden finns inte.

Tror det är många som känner igen sig och det är och har ju varit en speciell tid när många arbetar hemifrån och kanske inte har en optimal arbetsställning.

Att ta små pauser är superviktigt och jag tänkte passa på att tipsa om ett par produkter som jag verkligen kan rekommendera. 
Massagekroken som du ser på bilden ovan är helt suverän för spända nackar, axlar och rygg. Den kommer nämligen åt svåråtkomliga delar och massagekulan hjälper till att stimulera musklerna på djupet. 

En annan riktigt bra produkt är balanskudden som förebygger smärta och stelhet i ryggen samtidigt som den aktiverar bål- och sätesmusklerna och gör att man får en bättre sitthållning. Snygg design också, perfekt både för hemmet och kontoret.

Du hittar produkterna här och anger du koden sandblomman15 så får du 15% rabatt.

Var rädd om dig och din hälsa!




I helgen plockade jag in den här buketten från trädgården. Att man kan få ihop en sådan bukett i oktober tycker jag är ganska fantastiskt! Adderade lite blad och torkat från promenaden också. 
Ny pryder den soffbordet och jag blir väldigt glad varenda gång jag tittar på den.

Hoppas din vecka startat fint!

Kram M




Inga kommentarer: