tisdag 1 februari 2022

Ursnygg resväska

Reklam för Resväskor.se


 


1 februari och imorse vaknade man till det här.
Såklart inser jag att det är vinter fortfarande men igår var det så fantastiskt fint väder med solsken och vårvibbar i luften så det kändes lite snopet. Särskilt när prognosen säger att det ska regna bort redan till lunch. Men nu är det eftermiddag och just nu singlar det ner stora vita flingor. Vi får se var det slutar.



Och sonen och flickvännen skickar magiska bilder från ett soligt och varmt Thailand.
Kan säga att jag är en smula avis faktiskt.
Det här är vad jag längtar galet mycket efter just nu - att resa!



Packa väskan med tunna sommarklänningar, flipflops och bikini.
Ännu mer sugen blir jag efter att ha fått hem den här snygga resväskan från Resväskor.se
Var tvungen att provpacka och den rymmer massor...



Men snälla - hur snygg?!?
Denna modell heter Printisso och är en ultralätt, stor och rymlig resväska med lyxig look och med hjul som kan vridas i 360 grader så den rullar superlätt. 

Denna resväska är på kampanj nu och den finns i flera olika färger och i olika storlekar.



Kodlås såklart.



Snygga detaljer.



Dream on, dream on.
Vi håller oss hemma ett tag till men nu har jag en ursnygg resväska i alla fall!

Kram M

Inga kommentarer: