söndag 6 februari 2022

Snyggaste dörrmattan

 I annonssamarbete med Kilands Mattor



Det finns dörrmattor och så finns det DÖRRMATTOR! Jag tycker att vårt vackra kalkstensgolv i hallen förtjänar en riktigt snygg dörrmatta. Har letat efter en som skulle göra golvet och hallen rättvisa så därför blev jag verkligen glad när jag äntligen hittade denna hos Kilands Mattor. 



Älskar den snygga ramen och att den är tjock och stadig. Smidig att rengöra - dammsuga eller om så behövs spola av med vatten och lite rengöringsmedel. Design och funktion på samma gång - bästa!



Mammut heter mattan om någon undrar och finns även i grått.



Jag gillar verkligen Kilands breda och fina sortiment och jag har ju tidigare visat både vår köksmatta och ullmattan i sovrummet som kommer därifrån. Kika in till Kilands Mattor du också och hitta din favorit!

Så var det söndag igen - vart tog den här helgen vägen? 
Skön söndag! Kram 🌿🍃🌿



Inga kommentarer: