lördag 5 februari 2022

Tips på Alla Hjärtans Dag presenter

 



Firar du Alla Hjärtans Dag ❤️eller tycker du bara det är ett kommersiellt jippo? 
Är du en romantiker som gärna ger eller uppskattar en present? Uppmärksammar du dina nära och kära lite extra denna dag på ett eller annat sätt? Frukost på sängen kanske? 
Eller är denna dag som vilken annan dag som helst?

Jag ska ärligt säga att jag pendlat mycket under åren. Det har funnits dagar då jag helst velat krypa under täcket och fulgråta. Det har varit dagar av romantik och dagar som fattig ensamstående mamma som gjort hjärtan av frukostmackan.



Nuförtiden blir det mest att mannen och jag äter något lite extra gott denna dag. Livet firar vi varje dag. Men jag säger ju inte nej till en present om det skulle dyka upp något...



Oavsett om du är en hopplös romantiker eller inte vill jag idag tipsa om att Newport har de perfekta gåvorna inför Alla Hjärtans Dag. 
Rosbjörnen Rosalin finns t ex i tre olika storlekar (detta är M) och även i rött. 



Ljusstake Juliette (50% rabatt) finns även i silver och fler storlekar


En gullig detalj som man kan plocka fram varje år till Alla Hjärtan eller som komplement till en present. 



Fira det som firas kan brukar jag säga. Lite bubbel blir det garanterat denna dag.

Kram M





Inga kommentarer: