onsdag 9 februari 2022

Mina favoritparfymer på kampanj

Samarbete med Lyko
 


Idag släpper man på restriktionerna. Det känns overkligt och märkligt på något vis. Är det över nu?
Man får verkligen hoppas. Men bäst att vara försiktig ett tag till.

Idag ska vi i alla fall äta lunch med ett par vänner. När hände det senast liksom...

Så här sitter jag och sprutar på lite parfym :-)
Nej, skämt åsido det gör jag faktiskt varje dag även om jag bara är hemma.



Idag tänkte jag visa er tre av mina favoritparfymer som är på kampanj just nu.

Är det dags att unna dig själv en ny parfym eller beställa hem din favorit. Eller kanske en Alla Hjärtans Dag present till någon kär - eller som sagt till dig själv!

Här är mina favoriter:


Frisk, blommig, doftar sommar. Så snygg flaska också.




Fräsch, lätt, vacker stilren.
Apelsinblomma, mysk, tränoter. Cool flaska.

Hela 30% rabatt!!




Varm och mjuk - får alltid så mycket komplimanger när jag använder denna
Dessutom så jäkla snygg flaska!




Det bästa när man beställer parfym från Lyko är att man får med en liten provflaska. Perfekt att få ett litet doftprov tillsammans med parfymen om man är nyfiken på att testa något man inte provat tidigare.
Ibland har man ju inte möjlighet att dofta men är sugen på något nytt.
Funkar den inte så är det bara att skicka tillbaka den stora flaskan i obruten förpackning såklart.



Vilken är din favoritparfym?
Frågan ställde jag på Instagram och fick så många svar. Verkligen så kul att läsa om alla doftfavoriter.
Och så blir man ju sjukt sugen på att testa nytt.

Kram M




Inga kommentarer: