lördag 12 februari 2022

Skinroller och andra favoriter i badrumsskåpet på kampanj

 Samarbete med Swiss Clinic




Hallå lördag!

En av mina bästa kompisar i badrumsskåpet är min Skinroller
Med microneedling ökar cellförnyelsen i huden och det ökar även produktionen av kollagen och elastin.

Använd koden SANDBLOMMAN40 i kassan för att få rabatten. 
Då får man ju liksom den fantastiska ögoncremen på köpet!

*gäller tom 13/2



Skinrollern består av hundratals mikronålar.

Jag använder min Skinroller 4 dagar i rad. Vilar 4 dagar. Rollar 4 dagar osv. 
Sedan låter man huden vila en månad innan man drar igång en ny behandling.

Vad är det då som är så bra med denna? 
* Ökar hudens produktion av kollagen och elasin
* Behandlar ärr och fina linjer
*Ger en jämnare hudton och glow
* Ökar hudens upptagning av fukt och serum



Jag sprayar alltid med Sanitizing Spray innan jag rollar för bästa hygien.
40% rabatt även på denna.

Efter jag rollat lägger jag på ett återförande serum.
20% rabatt med koden SANDBLOMMAN20
.


Låt mig också presentera The Daily Duo.
40% rabatt med koden SANDBLOMMAN40.

Rengöringsgelén avlägsnar alla typer av smink och orenheter utan att göra huden torr.
Den är faktiskt lite magisk då den fångar upp partiklar som en magnet!

Dagcremen återfuktar på djupet och ger huden lyster. Denna är verkligen toppen.
Går snabbt och lätt in i huden och doftar jättegott!


Happy Shopping!



Inga kommentarer: