onsdag 2 februari 2022

En ny köksmatta

Reklam för Kilands Mattor 




Hej Lille-lördag!
Idag vill jag visa er vår nya köksmatta.

Bilden är inte från idag utan från i fredags när jag stod och fixade med buketter vid köksbänken.
Om ni kan ta ögonen från mina skapelser (haha) så sänk blicken och titta på den nya mattan från Kilands. En snygg köksmatta som går väl ihop med övriga mattor i rummet. 



Klassiska ränder som blivit lite bredare gör att mattan känns både klassisk och nutid på samma gång. Markis heter den och kan fås i många olika storlekar och färger. Denna heter Sand.



Superpraktisk och snygg på samma gång. Lätt att torka av och går även att tvätta i maskin.
Stort gilla på den!



Jag får ofta frågan hur man ska tänka med mattor när man har ett stort rum. Måste man ha likadana mattor eller kan man variera sig? För att få harmoni tycker jag mycket väl att man kan ha olika mönster och material bara man håller sig till samma färgskala.



Kilands har mattor för alla rum och smaker. Vår matta i sovrummet brukar jag få många frågor om och det är en ullmatta från just Kilands som heter Sarek och vi har färgen Camel. 

Hoppas du får en fin dag!
Kram M



Inga kommentarer: