onsdag 13 februari 2019

Vackra posters och generös rabatt

Inlägget är ett samarbete med ArtySwede



Jag måste ju visa er ett par nya posters med ramar som flyttat in i Casa Vik. Det är helt nya motiv från Arty Swede och jag tycker de är alldeles underbara.


Arty Swede säljer handplockad fotokonst och motiven finns bara att köpa hos dem. När du köper en poster från Arty Swede är du även med och bidrar till att skapa bättre förutsättningar för andra människor. 10% av överskottet går nämligen oavkortat till etablerade organisationer. 


Jag valde två nyheter av fotografen Lina V Persson och för att ytterligare förstärka känslan valde jag ramar i ek. Visst blev det fint!? 


Och vet ni vad det bästa är? Jag har glädjen att kunna erbjuda er hela 30% på posters hos Arty Swede om ni anger koden "sandblomman" i kassan. Erbjudandet gäller till och med den 15 februari 2019.


Här har jag hängt upp motiven i vårt gästrum där de naturfärgade detaljerna tas upp i motivet i tavlan. Jag kan verkligen rekommendera er att ta en titt på Arty Swedes fina sortiment nu när ni får en sådan generös rabatt.


Kram M <3



Inga kommentarer: