onsdag 6 februari 2019

Skapa vårkänsla med tulpaner

Inlägget innehåller annonslänkar


Ett av de enklaste sätten att skapa lite vårkänsla inomhus måste väl ändå vara att sätta en bukett med krispiga tulpaner i en vas på bordet!

Just nu vimlar det ju av tulpaner i alla möjliga färger. Vi hittar tulpaner både i blomsteraffärer, på torget och även i matbutiken kan man få tag i riktigt fina tulpisar. Till bra pris dessutom.


Jag satte ihop en egen bukett med ljusrosa och vita papegojtulpaner och blandade i lite brudslöja och blåbärsris. Visst blev det en ljuvlig och lite romantisk bukett i min fina vas!?


Jag såg förresten av det var 20% rabatt på våra sammetsgardiner just nu. Finns i massor av färger så passa på om ni funderar på nya gardiner!




Jonathan Adlers "rumpvas" hittar du här. Med min kod VIP10 får du 10% på denna och allt annat hos Newport Home (förutom redan nedsatta varor).

Nej, nu ska jag göra klart bokslutet här. Häpp!
Ha en fin dag!
Kram M <3

Inga kommentarer: