tisdag 5 februari 2019

Alla hjärtans erbjudande på Daniel Wellington

I samarbete med Daniel Wellington



Snart är det ju Alla hjärtans dag och jag har fått möjligheten att ge er ett riktigt bra erbjudande på ett underbart gåvoset i kärlekens tecken från klockmärket Daniel Wellington.


Den exklusiva presentasken innehåller klocka, ett armband och en förtjusande liten berlock i form av ett hjärta att fästa på klockan. 


Du får just nu 10% rabatt på dessa presentaskar men det bästa av allt är att med min kod MARIESANDBLOM får ni ytterligare 15% rabatt. Det är fri frakt och fri retur som alltid hos Daniel Wellington.


Vill du inte köpa ett helt gåvoset får du 15% rabatt på valfri klocka eller accessoar med min kod. Hjärtberlocken får du utan extra kostnad vid köp av valfri klocka med läderarmband.

Jag valde en lite somrig klocka med vit urtavla och vitt läderarmband. Tänker att det ska bli fint på stundande semester och så matchar jag med det snygga armbandet och berlocken.

Ha en fortsatt fin dag så hörs vi snart igen!
Kram M <3








Inga kommentarer: