måndag 4 februari 2019

En titt på mitt kontor

Inlägget innehåller annonslänkar



Så var det måndag igen och idag tänkte jag ni skulle få en liten inblick i hur det ser ut på mitt kontor. Det ligger i vårt gårdshus så jag har inte så långt till jobbet! Sju steg typ.

Igår städade jag nämligen och röjde undan en massa som jag samlat på mig just på kontoret. Jag slängde en massa kartonger som samlats från olika samarbeten. Jag sorterade papper, slängde och satte in i pärmar och mappar. Städade, dammade, dammsög.


Sen fick jag ett ryck och slängde ut den gamla mattan och la in en som vi tidigare hade i sovrummet. Den går i en mörk mullvadston och blev jättefin mot golvet och mot det svarta och vita som dominerar rummet. En lugn övergång.


Min lilla läshörna och besöksstol piffades med ett par nya ljuslyktor som lyser så mysigt. Älskar att tända ljus på kontoret. Det ger också mig ett välbehövligt lugn och arbetsro.

Så mysigt sken - ljuslyktor här. Finns även i färgen Opal.




Mattan är av märket Classic Collection och är tjock och härlig att sätta fötterna på.
Väggfärgen är jag inte nöjd med och min plan är att måla om här senare i år.


Här bakom min stora skärm tillbringar jag stor del av min arbetstid med att göra inredningskonsultationer och det var även här jag skrev min Inredningsskola
Du kan fortfarande köpa den för endast 269 kr om du anger koden BLOGGLOVE i meddelandefältet när du beställer den.


Mycket kaffe går det åt en måndag.
Ser ni min fina kalender? Ja, jag använder en hederlig gammeldags kalender som komplement till kalendern i mobilen. Där styr jag upp veckan och jag älskar det.
Så kul att designa sin egen kalender och det kan man göra här. Man kan även göra sina egna anteckningsböcker.


Min utsikt just nu är inte dum alls! Knallblå himmel och gnistrande snö.

Med det önskar jag er härlig start på veckan!
Kram M <3




Inga kommentarer: