måndag 18 februari 2019

Uppdaterat gästrum

Inlägget innehåller annonslänkar



Jag visade ju för ett tag sedan att jag gjort lite förändringar i vårt sovrum då jag köpt ett nytt överkast. I och med det så fick det gamla överkastet i grå sammet flytta in i gästrummet/mysrummet istället och så vips blev det lite ny känsla där också.


Jag gillar ju det här överkastet jättemycket och det gjorde sig ännu bättre i detta rum.




För att pigga upp den gråvita färgskalan i rummet och göra det lite vårlikt blandade jag kuddar i lite olika pastelliga toner; dämpat rosa och lejongult blandat med olika nyanser av grått. 

Det här var ju tidigare vårt sovrum innan vi byggde till men nu tjänar det som gästrum samt extra tv-rum. Mysigt att krypa in här bland alla kuddarna och kika på något bra tv-program eller en film.


Fina kuddfodral i pastell och andra snygga kulörer hittar du här och här

Ha en fin dag!
Kram M <3




Kram M <3


Inga kommentarer: