fredag 25 januari 2019

Rea och mina favoriter hos Confident Living

Inlägget innehåller annonslänkar i samarbete med Confident Living


Kikar in denna fredagseftermiddag för att ge er ett riktigt bra tips!

En av mina favoritbutiker när det kommer till inredning är Confident Living och från och med idag och till och med måndag får ni 20% på hela sortimentet.

Kom ihåg att du måste ange koden CONFIDENTWEEKEND  i kassan för att få 20% rabatt!

Jag får massor, massor av frågor om vår stora spegel som vi har i hallen och nu finns den alltså på rea! Men vänta inte - de tar slut fortare än man hinner blinka!




Jag har satt ihop ett collage med mina favoriter hos Confident Living. Några produkter känner ni säkert igen från Casa Vik :-) Jag har direktlänkat till alla produkter nedan. Happy Shopping!


















Nu är det dags att slå in en massa paket till syster och systerdotter. Det vankas nämligen kalas ikväll och det ska bli så mysigt.

Ha en härlig fredag!
Kram M <3


Inga kommentarer: