torsdag 31 januari 2019

Brända toner i vardagsrummet

Inlägget innehåller annonslänkar



Jag kom faktiskt iväg till gymmet igår. Så skönt! Det enda trista var att jag glömde mina hörlurar hemma för jag var så inställd på att lyssna på en bra podd under träningen. Jag tycker det går så mycket lättare att träna med bra musik eller en podd i lurarna. De har i och för sig musik på gymmet men det är inte samma sak... Får göra ett nytt försök idag. Jajamen, tänkte köra ett pass idag också. Man ska ju snart i bikinin, hehe.

Tänkte vi skulle kolla på hur det ser ut i vardagsrummet dessa dagar. Jag flyttar ofta runt på kuddar och detaljer och vips så känns det lite nytt och roligt igen. Bästa inredningsknepet och helt gratis!

Här står jag på loftet och tittar ned på vår soffhörna. Jag känner mig väldigt nöjd med färgskalan som råder nu. De lite brända tonerna lyfter inredning och ger en mysig värme till bastonerna.


Jag flyttade ner ytterligare en kudde i just den färgskalan från loftet (den randiga ni ser i lillsoffan). 


Den randiga sammetskudden kommer från HMHome. Verkar slut online tyvärr.

De rostbruna linnekuddarna i stora soffan är från Day Home och har något år på nacken. Tror de är slutsålda nu faktiskt men liknande från Ernst Design finns här. Jättefina!


Sammetspuffen här. 20% fram till 3/2. Rabatten dras av i kassan.


Sist men inte minst de fina sofforna Le Grand Air finns här. Finns i flera olika tyger. Vår är ljust grå och heter Misty Grey. 


När man lägger till en accentfärg som jag gjort i sofforna här är det fint att lyfta ut den på fler ställen i rummet. Jag brukar till exempel försöka välja blommor som går ton i ton och ser ni att även drycken i karaffen matchar! På en av tavlorna ovanför soffan går den brända tonen igen.

På skänken har jag placerat några föremål som också går ton i ton och skapar en helhetskänsla. Gamla medicinflaskor, en skål och den fina dekorationspenseln lyfter kuddarna ytterligare ett snäpp.


Ett matchande doftljus också förstås! Älskar Voluspa. Den här doften är en nyhet som doftar helt ljuvligt precis som många andra av Voluspas ljus.




Dagens skönhetstips: 15% på GHDs fantastiska hårstyling-produkter. Visst du att GHD står för Good Hair Day och är en stor favorit hos hårstylister världen över. 


This post contains adlinks from Adviral



1. Här / 2. Här / 3. Här

Inga kommentarer: