måndag 14 januari 2019

Rosa detaljer i hallen och ett superbra tips

Inlägget innehåller annonslänkar


Då var det ny vecka igen och inte vilken vecka som helst, utan födelsedagsvecka! På fredag blir man ett år äldre och det vankas släktkalas och firande.

Idag går tvättmaskinen varm här hemma efter helgens besök. Det är en massa påslakan och handdukar och lånemorgonrockar som ska tvättas, sängar ska bäddas om och så vår egen tvätt. Måndagar är tvättdagen här hemma. Har inget alls emot det där - att slänga in en ny maskin, hänga tvätt och stoppa i tumlaren lite då och då.


Idag strålar solen in så härligt (och avslöjar väldigt smutsiga fönster) men bortsett från det är det ju väldigt mysigt med ljuset. Dock är vinden bitande kall så något skönt väder att vistas ute i är det inte.


Vi köpte ju en par buntar tulpaner i fredags och man blir på gott humör varje gång man passerar här i hallen till exempel. Där står det en fin bukett med ljust, ljust rosa krispiga tulpaner blandat med blåbärsris. Vårkänsla på det!


Vasen buketten står i är så himla fin och jag vet inte om jag visat den tidigare? Den påminner väldigt mycket om Marimekkos urna men priset är något helt annat. Typ en tiondel av priset...





Och så till något annat skojigt. Jag (eller vårt hem) blev utsett till Veckans vackraste Instagramhem och i samband med det kan ni läsa en intervju med mig hos Inredningsvis.se där jag berättar lite mer om mig själv, vilken inredningsstil jag har, mina favoritbutiker och vilka trender jag gillar 2019. Nedan ser ni några bilderna som valdes ut.


Dagens bästa tips är att Nordicfeel har 15% på allt med kampanjen Back to Work (förutom Maria Å, Sesai och value packs) så ta tillfället i akt att shoppa makeup, hårvård, hudvård, parfymer och en massa annat som man behöver. Gäller bara till och med 15/1 2019 så passa på!



Ha en riktigt fin start på veckan kära följare!
Kram M <3


This post contains adlinks from Adviral



1. Grey Coat / 2. Grey Boots / 3. Black Blouse / 4. Celine Sunglasses / 5. Black Pants / 6. Check Shoe

Inga kommentarer: