onsdag 30 januari 2019

Anemoner och vad man kan tänka på i en smal hall

Inlägget innehåller annonslänkar


Igår skrev jag ju att tisdagen var så seg och lång men vips så är man mitt i veckan igen så jag får kanske ta tillbaka det där. Har varit så förkyld och hängig ett tag men igår kände jag att jag äntligen kunde ta en lång härlig och rask promenad. Man blir ju så mycket piggare när man får röra på sig lite. Men mina 100 knäböj och 100 situps varje dag har jag faktiskt inte tummat på...

Härligt när dagarna blir ljusare och ljusare. Jag kunde inte motstå ett par anemoner när jag var i blomsterbutiken senast. Ett så vackert vårtecken när dessa kommer tycker jag.


Äng-vasen är ju så tacksam att sätta ett par snittisar i. Några gröna kvistar på det och så har man en riktigt härligt bukett som faktiskt inte kostar så mycket. Går att variera i det oändliga.

En spegel är ett enkelt sätt att skapa mer rymd i en small hall.  
Runda föremål och mjuka former balanserar också upp allt det kantiga. Därför dekorerar jag gärna med runda vaser, runda ljus och så vidare här. Ett fårskinn med mjuka former balanserar upp den kantiga hallen som även har stenplattor som är fyrkantiga.



Solspegel här. Budgetvariant solspegel här, här, här.

Blanda gärna gammal och nytt när du dekorerar ett sideboard. Tänk motsatsförhållanden även på föremålen; högt mot lågt, kantigt mot runt, matt mot blankt och så vidare.


Att flytta om sina dekorationsföremål är ett roligt och helt gratis sätt att förändra hemma. Detta och mycket mer kan du läsa om i min Inredningsskola (på kampanj just nu om du anger koden BLOGGLOVE i meddelandefältet. 269:- istället för 369:-).

Ha en fin lill-lördag! Ikväll blir det räkor och vitt vin i Casa Vik.
Kram M <3



Påminner också om att imorgon den 31/1 2019 är det sista dagen som ni får 20% rabatt på alla mobilskal från Ideal of Sweden med koden NEWNEW20.



This post contains adlinks from Adviral



Diamond Daze / Mojito Marble / Rose Quartz Crystal / Flamboyant Feathers / Golden Swiral

Inga kommentarer: