måndag 12 november 2018

Våra nya soffbord

Inlägget innehåller annonslänk








Ny vecka igen och jag har jobbat på förmiddagen, sedan varit på gymmet och nu blir det några timmars jobb igen. Så himla skönt att kunna styra sin tid och det där med att träna mitt på dagen är ju bara hur härligt som helst. Framför allt är det inte lika mycket folk som framåt kvällen och själv är jag piggare och mer redo att träna då.

Men himmel vad mörkt det är! Man tror ju det är kväll när klockan är 16.... Inte lätt att hinna fota de få timmar det är ljust denna årstid.


Jag har i alla fall något nytt att visa er i vårt vardagsrum. Vi har nämligen fått nytt soffbord! Eller två soffbord om man ska vara korrekt för det är två satsbord.


Underredet är i svart metall och skivorna är så himla snygga i marmorglas. Det är banne mig inte lätt att ge dem rättvisa när man fotar för det blänker från fönster, ljus och lampor, puh... 


Men de är väldigt snygga i alla fall och jag är så himla nöjd. De passar perfekt till våra nya soffor och så är det jättesmidigt att man kan flytta det lilla bordet och ställa lite hur man vill ha det.


Det bästa är att borden är väldigt prisvärda och du hittar underrede HÄR och toppskivor HÄR.



Toppskivorna kan man beställa i svart, grått eller grönt marmorglas och underredet i svart, krom eller mässing. Många variationsmöjligheter med andra ord.

Jag såg dessutom att borden är på kampanj just nu så passa på! Ett bord som ser tio gånger mer exklusivt ut än prislappen.


Önskar er en fin start på veckan! Ikväll blir det Vår tid är nu - kikar ni?
Kram M <3


Inga kommentarer: