fredag 23 november 2018

Halva priset på mobilskal, powerbanks och matchande kablar från Ideal of Sweden

I samarbete med Ideal of Sweden



Fredag och veckans bästa dag eller vad säger ni? Har galet mycket att göra men hann med en lunch på mysiga Nordic Sea Winery i Simrishamn. Älskar miljön in den ursnygga runda byggnaden och maten är verkligen toppklass. Idag serverades deras populära hamburgare med tyffelmajonnäs och hemgjorda pommes. Mums.

Jag använder min mobil ständigt och jämt och då är en extern powerbank suverän att ha med sig i handväskan.

Har även passat på att kitta min mobil med ett nytt läckert skal och matchande powerbank och kabel.

Det finns ju såååå många snygga skal och laddare och jag tycker det är en snygg och billig accessoar som är kul att byta då och då.

Nu har jag ett supererbjudande till er som gäller bara idag! Det är halva priset - 50% - på ALLT hos Ideal of Sweden. Passa på att shoppa julklappar både till dig själv och släkt och vänner.


Gillar den här designen med rosor i en varm röd kulör. Känns lite julig så där. Sammetskulor och rosetter är förresten några av de prydnader som kommer att pryda vår gran i år.


Direktlänk till mitt mobilskal hittar du här. KLICK.


Suveränt att kunna ladda medan man tar sig en burgare även om det inte finns elkontakter i närheten. HÄR hittar ni min powerbank. KLICK. Matchande fashion kabel hittar ni här. KLICK.


Snyggaste kabeln!


Här ser ni ett annat av mina mobilskal från Ideal of Sweden. Grrrrr. KLICK.


Hello. Leoskalet hittar ni här. KLICK.

Happy Shopping! Happy Friday!
Kram M <3




Inga kommentarer: