onsdag 21 november 2018

Suverän rabatt på Daniel Wellington klockor

Inlägg i samarbete med Daniel Wellington



Idag har jag ett riktigt kanonerbjudande till er! Vet att ni är många som, precis som jag, älskar Daniel Wellingtons snygga klockor. Så här kommer några oemotståndliga erbjudanden.

Det bästa av allt är att ni kan kombinera alla erbjudanden med min personliga rabattkod på 15%.
Nästan för bra för att vara sant. Ange koden MARIESANDBLOM i kassan när ni checkar ut.

Erbjudandet gäller till och med den 26 november 2018.


Köp en klocka och få ett valfritt klockarmband på köpet. Kombinera med min rabatt på 15%. KLICK.

50% på hela Dapper.-kollektionen. Med min kod får du alltså ytterligare 15% rabatt!!


Här har jag på mig en av mina favoriter - Classic Petite Ashfiled - med svart urtavla och svart mesh-armband. Klassisk, tidlös och vansinnigt snygg.


Jag har kombinerat med klockarmbandet Bondi i vitt läder och detaljer i roséguld.


Vips har man två klockor i helt olika stilar. Helt perfekt. Lätt som en plätt att byta efter klädsel, årstid eller humör.


Köper man klocka och armband just nu får man det levererat i en sådan här fin presentförpackning. En julklapp till någon du tycker om eller helt enkelt till dig själv.

Det är alltid fri frakt och fria returer. Alla klockor och erbjudanden hittar du hos www.danielwellington.com.

Kram M <3



Inga kommentarer: