torsdag 8 november 2018

Pigga upp ett hörn och grankudden på kampanj

Inlägget innehåller annonslänkar






Den här dagen försvann innan den hann börja känns det som. Fast det är klart, den är ju inte slut än men det är ju mörkt redan klockan fyra så jag tror det är kväll och dags att gå och lägga sig snart....

Här har det tagits emot leveranser och mannen har snällt hjälpt mig bära in och packa upp kartonger, skruva möbler, såga itu lastpallar, köra till tippen, köpa underbar sopplunch med hem och sen hämta ännu en leverans på posten. Utan att klaga en enda gång. Fin är han. Inte alltid lätt att leva med en influencer.


Vi har ju fått en ny liten soffa i vardagsrummet och därmed så hade vi plötsligt inte plats till den svarta fladdermusfåtöljen i skinn. Men den hittade sin plats i gästrummet där den blev perfekt i hörnan. För hörnor måste man pigga upp, de är lite trista i sig. Ställ en lampa, en växt, en pall, en fåtölj i ett tomt hörn och du ska se vilken skillnad det gör för rummet.

Rotade lite bland alla kuddfodral till en styling och då hittade jag den fina kudden från Fine little day. Den känns lite lagom vintrig och passade perfekt där i fåtöljen tycker jag.

Jag fick massor av frågor förra vintern var jag hade köpt denna och den tog slut på nolltid överallt. Men nu såg jag precis att HÄR finns den på kampanj just nu så passa på om du vill slå till på denna goding innan den tar slut igen!


Dagens andra tips är att ni får 15% på ett helt köp hos Hemtex om ni klickar HÄR och anger koden advent15 i kassan. Gäller till och med den 11/11 2018.


Inspiration från Hemtex ovan och nedan! Tomteverkstaden är i full gång och med rabattkoden kan du både shoppa allt för en stämningsfull jul och klappar både till dig själv och nära och kära.



Ha en fin kväll!
Kram M <3


Inga kommentarer: