torsdag 11 januari 2018

Pastelldröm är namnet

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Interflora





Hjälp vad kallt det är! Idag är det så där isande så det går genom märg och ben. Skyndar de få stegen från huset och in till mitt varma kontor.

Var en sväng i lilla staden då mannen lämnade in bilen och passade också på att inhandla mer färg. I helgen ska det målas utav bara tusan. Putsen i nya hallen ska målas och sovrummet får ju också sig en riktig make-over som kräver en hel del målningsarbete.

Men inget kan väl pigga upp en sådan här iskall grå januaridag som en bukett blommor. Pastelldröm. Smaka på ordet. För just precis det är namnet på buketten som jag beställde hos Interflora.se.


De har så många fina buketter att välja mellan. Just nu är det ju tulpantider och det finns en massa olika att beställa i otaliga färger och med eller utan sällskap av andra blommor. 


Just Pastelldröm består av ljust rosa tulpaner, ranunkler, vaxblomma och eucalyptos. Smidigt att beställa till sig själv eller någon som behöver lite extra uppmuntran på nätet. En lokal florist komponerar buketten och sedan kan man få den hemskickad mot en avgift (eller hämta upp själv i butik om man föredrar det). Gå in på Interflora.se och kika på utbudet vetja!


Jag placerade min bukett på loftet i tv-rummet men tror den får flytta runt lite - för jag vill ha den i min närhet hela tiden. Så fin är den!


Nej, tror bestämt att jag ska gå in och kika hur långt snickaren kommit med panelen i sovrummet. Spännande värre minsann. 

Hörs snart,
kram M <3 

Inga kommentarer: