onsdag 3 januari 2018

Kopparfärgade naglar och lite rea-tips

Inlägget innehåller adlinks




Hej bästa ni! Här har vi ett osedvanligt tråkigt väder idag.... Det stormar och regnar så man vill bara krypa in under en filt och absolut inte sticka ut näsan genom dörren.

Jag hade dock en tid för att fixa mina naglar så jag fick ta bilen och ta mig till lilla staden. Ett paraply gick åt fanders två sekunder efter att jag fällt upp den i ett försök att inte komma genomblöt till salongen. Gick sådär. Men fina naglar fick jag, denna gång i en kopparaktig ton med lite glitter i. Gillar verkligen att ha snygga naglar och detta är verkligen vardagslyx för mig.


Som jag skrev igår pågår uppsättning av innertaket i nya hallen och nyss fick vi en bild skickad från ena hantverkaren som betsar takbjälkar för glatta livet för att kunna sätta upp i sovrummet imorgon. Åh, det blir så galet fint!


Stackars plåtslagaren gjorde några tappra försök på taket i ruskvädret imorse men gav upp efter en stund. Fy sjutton att ligga på taket i denna storm och regn...

Fick precis meddelande om att NordicFeel.se har superrea just nu. 75% på massor av skönhetsprodukter och till exempel 20% på Youngblood som är ett mineralsmink utan 
parabener eller andra konserveringsmedel. 


När vi ändå är inne på rea-fynd tänkte jag tipsa om några favoriter just nu:

Läckert grytunderlägg från Roos Interiör med 36% rabatt finns här


Underbart fårskinn finns här


Massor av snygga påslakan. Tror jag ska passa på. Vi behöver ett dubbelt underlakan till nya sängen. Klick


Sååå snygga serveringar. Åh! Finns här







Inga kommentarer: