fredag 12 oktober 2018

Kök, stilsnack och lite blandad kompott

Inlägget innehåller annonslänkar







Igår var vi inbjudna till Kvänum i Malmö för en mingelkväll där vi bland annat fick lyssna till de härliga tjejerna Jannice Wistrand och Katarina Ahltin från Stilsnack. De leder just podden med samma namn som handlar om inredning, mode och stil. En av mina favoritpoddar som jag alltid lyssnar på.


Vi har ju själva ett Kvänum-kök och tycker att deras inredning är helt fantastisk. Det är så roligt och inspirerande att gå omkring i de vackra lokalerna och titta på alla vackra kök, detaljer och smarta garderobslösningar.


Här har vi Stilsnack på scen. Vi fick bland annat höra om basgarderoben, hur man kan tänka på en tårta när man klär sig och vilken stilbärare man har i hemmet. 


Det bjöds på härligt mingel, god mat och dryck och utöver vackra kök kunde vi gå runt och sniffa på parfymer och klämma på snygga väskor och skjortor.


Jag minglar runt med ett glas i handen och fick flera komplimanger för min kjol. Visst är den fin!? I ett härligt silkigt material från Neo Noir och läckert randig i en snygg rostbrun höstfärg tillsammans med marinblått. Kjolen finns HÄR.



Så var det fredag igen! Veckorna bara rusar förbi. Jag hinner inte med hälften av vad jag vill göra....


Innan jag stänger igen vill jag tipsa er om att HÄR är det 20% på alla påslakan till och med den 14/10. Rabatten dras av i kassan. Gah, linnebeige är ju sååå snyggt! 

Ikväll blir det middag och vinprovning på stan igen, woop woop.

Happy Friday! Kram M <3







Inga kommentarer: