torsdag 25 oktober 2018

Jubileumskampanj hos Newport Home och vackert bokställ

Inlägget innehåller annonslänkar och är ett samarbete med Newport Home











Jag älskar vackra böcker. Känslan av att bläddra i en bok med fina bilder tryckta på tjocka, glansiga blad är något alldeles speciellt. Inredningsböcker, kokböcker, modeböcker och tjusiga coffe table books.

Som den samlare av finböcker jag är staplar jag de finaste på sidebord, byråer och soffbord. Och den för stunden mest populära placerar jag på hedersplatsen i ett läckert bokställ i glasliknande akryl från Newport Home.


Just nu är det Ernst Kirschteigers underbara bok "Året med Ernst" som fått inta just den där hedersplatsen. Avsnittet om hösten är makalöst vackert. Älskar färgerna på bilderna, dekorationerna och de mysiga recepten på höstinspirerade maträtter.


Så här står jag och bläddrar och njuter av bilderna och blir inspirerad till stordåd i köket och hemmet. Vänder ett blad och vips har man en ny look och färgskala.


Vet ni, kära följare, att från och med idag och till och med söndag den 28 oktober har Newport Home en Jubileumskampanj som erbjuder 20-70% på ALLT i webbshoppen! 

Där kan ni fynda det fina bokstället och mängder av vackra inredningsdetaljer och möbler. Oj, oj, oj - det finns hur mycket fint som helst så detta är verkligen ett unikt tillfälle att fynda.


Låt dig inspireras:











Inga kommentarer: