onsdag 17 oktober 2018

Snyggaste klockan från DW och ni får en rabattkod

Inlägget innehåller annonslänkar och är ett samarbete med Daniel Wellington








Gillar ni klockor? Det gör jag..... För mig är en klocka som ett snyggt smycke och jag tycker om att variera efter kläder, årstid och stil.

Just nu är jag inne i en fas där jag gillar stora klockor lite extra. En riktigt maffig urtavla är snyggt nu på hösten till stickade tröjor och lite grövre plagg. På bilderna nedan har jag på mig en stor och mysig rosa/rost/aprikos stickad tröja när vi kikar på äppeltavlan. Från Lindex om någon undrar.


Denna modell från Daniel Wellington heter Classic Reading och har en cool svart urtavla och ett krokodilpräglat svart läderarmband. Jag har valt den större modellen med en urtavla på 40 mm men den finns i en mindre variant också på 36 mm och med detaljer i både silver och roséguld.


Ni ska givetvis få ett erbjudande och rabattkod av mig! Ange koden MARIESANDBLOM  i kassan så får ni 15% rabatt på alla klockor och accessoarer hos Daniel Wellington. Fri frakt och fria returer gäller världen över.


Ännu en helt fantastisk höstdag har vi fått. Ljumma temperaturer på upp emot 20 grader och strålande sol. Igen. Jag har suttit på terassen och läst en bok på seneftermiddagen. I linne. Halleluja. Hur underbart?!?

Mannen är hemma igen efter golfresa och vilka två dagar de fått! Vi ska äta charkisar och ta ett glas vin och njuta av kvällen hemma tillsammans igen.

Ha en fin lille-lördag! Kram M <3

Inga kommentarer: