måndag 1 februari 2021

Uppdaterat sovrummet med nya påslakan

Inlägget innehåller annonslänkar




Hallå - Kan man få en kopp kaffe till tack!? 

Hoppas helgen varit bra och att ni är pigga och utvilade och laddade inför en ny vecka och en ny månad. Det har dock inte blivit någon direkt sovmorgon för vår del denna helg då vi varit barnvakter så dessa bilder är från en annan helg men jag ville visa våra nya magiskt sköna sängkläder.



Jag har nämligen beställt hem en ny uppsättning påslakan från Navystories som jag tycker är de absolut skönaste sängkläder man kan tänka sig. Tillverkade i mjukaste bomullsjersey som är som mjuk bomull mot huden. Skulle jag försöka beskriva känslan är det som att sova i sin mest urtvättade mjuka t-shirt.





Här har jag blandat färgerna brun melange och beige melange. Tycker det blir så mysigt att mixa olika färger och mönster så har örngott även i randigt. Dessutom beställde jag superfina randiga pyjamasbyxor i samma material att matcha med min kimono jag har sedan tidigare.






Jag ser redan fram emot att krypa ner här ikväll igen.
Men först väntar jobb, powerwalk, tvätt och middag och lite där emellan.

Prickig keramikvas hemsläpad från resa i Sydafrika.

Kram M 

Inga kommentarer: