torsdag 18 februari 2021

Bilder från loftet




Hej hej!
Kom precis hem från en slaskig promenad. I förrgår fick vi riktigt mycket snö (för att vara i Skåne i alla fall) - säkert 15 cm. Tyvärr töade det bort redan efter ett dygn så nu är det bara blött och sörjigt. Men skönt att komma ut en sväng i alla fall när man suttit några timmar framför datorn. Frisk luft gör verkligen att man piggnar till lite extra. Inte så lätt att gå snabbt men en 5 km runda blev det ändå. Funkar.



För jag känner mig så himla trött. Delvis beror det på att jag sover ganska dåligt men känner mig ändå tröttare än jag brukar vara. Hoppas det inte är något som spökar i kroppen.




Ikväll ska vi bara värma köttfärssås vi hade i frysen och koka lite pasta så det blir inte en massa bestyr med middag och det är väldigt skönt idag känner jag.

Längtar redan tills jag ska slänga upp benen i soffan här på loftet och kolla ett par tv-program.




Kram M


Inga kommentarer: