måndag 22 februari 2021

När ljuset flödar in




Ljuset i förmiddags. Halleluja så underbart att det återvänt. Solen fullkomligt flödande in i köket/vardagsrummet och jag var tvungen att knäppa några bilder på härligheten. Man kan ju inte bli annat än lycklig. Idag kändes det verkligen som att våren är på gång.

Tulpanerna lyser upp så härligt och bara det ger ju vårkänsla deluxe.




Efter några timmars jobb och tvättmaskinen fullmatad packade vi ner lunch i ryggsäcken och vandrade till vår favoritstrand. Det var så vackert med den klarblå himlen, vattnet som glittrade och den gula sanden att man fick nypa sig i armen att man får vara med om detta.



Väl hemma satte jag mig en stund intill väggen på terassen och kände hur solens strålar värmde mitt ansikte medan jag bläddrade lite i tidningen och betade av några mail.



Nu dags att fylla tvättmaskinen igen och jobba undan lite till. 
Njuter enormt mycket av att kunna planera min dag som jag själv vill. 




Ha en fin start på veckan! Kram M

Inga kommentarer: